Pharma-debat
Fra Janssen til Johnson & Johnson: En styrket innovationsplatform
DEBAT: Janssen skifter navn til Johnson & Johnson. Vores ambition har ikke ændret sig, men som J&J forstærker vi forbindelsen til en af verdens største innovationsmaskiner, skriver landechef Julie Enevold Brooker.
Udgivet:
Kommentarer (0)
Julie Brooker
Dette er en opinionsmateriale
De meninger, der udtrykkes her, er skribentens/skribenternes egne.
Julie Enevold Brooker, landechef i Johnson & Johnson, er begejstret på både firmaets, sundhedsvæsenets og patienternes vegne for skiftet til Johnson & Johnson.
Vi skifter navn fra Janssen Danmark til Johnson & Johnson og forener vores to forretningsområder for medicin og medicoteknologi under samme brand- og visuel identitet.
Prøv Dagens Pharma for 39 kr. i 4 uger
I prøveperioden kan abonnementet opsiges, når du vil. Abonnementet fortsætter automatisk som et årsabonnement til 9.337,50 kr. inkl. moms/år (7.470 kr. ekskl. moms) efter 4 uger. Hvis du før har haft en prøveperiode, starter du automatisk i et årsabonnement til fuld pris. Privatkunder kan herefter opsige abonnementet efter 5 måneder til udgangen af en måned, svarende til en mindstepris på 4.707,75 kr.
Del artiklen: